Thursday, April 28, 2011

HOW TO COMMIT SUICIDE @ Cara bunuh diri

THE ANSWER IS



NO WAY


My Suggestions below:


When you get really depressed


STEP 1: GOOGLE IMAGE
STEP 2: key in 'COMMIT SUICIDE' @ BUNUH DIRI (Malay Language)
STEP 3: Click every image you got. ZOOM IN. At least 50 images
STEP 4: If you feel dizzy and feel like VOMITTING, straight away to the toilet. or your laptop might broken. The laptops may water resistant but not your 'VOMIT things' eww
STEP 5: Close you eyes
STEP 6: Try to recall or remember back ALL THE IMAGES WITHOUT FAIL. 
STEP 7: If you forget one or two, check back to the google image. Remember again.
STEP 8 : Repeat STEP 1-7


OTHER SUGGESTION


go to ANY CHATTING ROom, tell others and ask them, is it worth it?


call any random phone number, tell them your secret @dirty secret


ask your friend to come over to your place. If they don't mind, ASK THEM ANYTHING.  or let them buy you a BIG MAC, PIZZA , or CUP CAKES.


Bonus For Muslim,
Ask your friend to read the SURAH YASSIN. Loud and Clear. and also Azan to you. Either through your iphone, facebook, twitter. phone. 



IF ALL OF YOU BORD WITH THESE WORDS, THEN CLICK THIS
you may find your answer 


2 comments:

Anonymous said...

saya pernah terbaca somewhere, yg kita tak elok melihat benda2 ngeri yg begitu grafik spt ini, ada kesan pada mata/hati/jiwa..wallahualam

Marissa said...

Anon 8.23 am.
awak setuju personally i had once. memang ada kesan pada hati dan jiwa. mungkin lain orang, lain impak nye. tapi bagi saya, secara jujur, saya terus takot. dan dengan gambar2 itu lah membuat saya sedar dan menyayangi jiwa saya lebih dari segala-galanya. tak mau lagi terlalu mengikut prasaan keciwa dan sebagainya. alhamdulillah. saya nak berterima kasih sangat pada admin blog OH TIDAK. setahon yang lalu, saya hampir putus asa dan hampir melayang kan nyawa. tapi, tanpa dirancang, mungkin ALLAH tunjuk jalan kepada saya untuk bukak OH TIDAK, dan alhamdulillah. saya masih di sini. dan jiwa saya lebih tenang. gambar2 tersebut memang sadis. sungguh memberi kesan pada jiwa. alhamdulillah. kesan positif. sebab tu saya wujud kan blog ini. dan entri2 saya tak lari jauh dari isu bunuh diri. saya mahu berkongsi pengalaman. dan mahu sesiapa pun, menghargai apa yg mereka ada sekrang. Terima kasih ye. atas komen itu. i do appreciate it a lot.

Pengkongi SECRET