Saturday, May 14, 2011

Bila lelaki gersang tak kena tempat. ada ker?


Ya. ada. dan semestinya .Oh ya. Bukan nak sexist tapi untuk entri ni, kita fokus pada lelaki.


Apa kata wanita bila kalian berdepan dengan situasi begini?

atau kalian pernah lalui sendiri. Adalah menjadi normal kalau wanita tersebut melempang si jantan tak guna tu.

Bak kata Secret, Sy*al punya lelaki. Kau pandang rendah pada perempuan macam sl*t. VAVI betol.
Oh ya. tak usah lah nak kata secret ni guna ayat tak senonoh. sebagai manusia normal, itu lah perkataan pertama yang akan keluar dari mulut.



kalian pernah alami situasi begini? Apa yang kalian buat selepas diperlakukan begitu?

Oh Man, kalau situasi ni terjadi pada diri secret, of course SEGALA HORMON TESTOSTERONE (hormon jantan) dalam darah secret yang gila ayu ni BERSATU. time tu, memang hilang segala lambang dan ciri wanita melayu terakhir dan telah bertukar menjadi laksamana Hang Tuah ataupun mungkin menjadi Merong Mahawangsa yang ada ketol-ketol otot di lengan. Segala otot di tubuh berfungsi dengan baik. Kaki yang pendek ni tetiba boleh buat flying kick. yeah. it's very terrible moment in life kalau bila dihina dan diperlaku oleh lelaki yang sepatutnya menjadi pelindung kita.

Secret sangat marah dan tak suka bila lelaki pandang rendah pada wanita dengan pandangan yang seolah kita ni takde maruah diri. ish3... darah menyirap terus satu badan. Boleh bayangkan tak Incridible Hulk?

Begitu lah kisah nya.

pesan secret, jaga lah diri kita masing-masing lebih-lebih lagi bila bersendirian.
Jangan biar diri di raba, di sentuh, di cabul. Ingat. Anda mesti bertindak. Jangan biarkan lelaki gersang mengganggu gugat hidup anda. Jaga maruah diri. Jaga perilaku. Jangan sampai disebabkan perilaku kita yang gedik yang hampir macam slut membuatkan orang lain salah faham dengan diri anda. Maruah, kita yang jaga. Bila kita membuka jalan ke arah itu walaupun tanpa sedar. Orang lain yang memerhati akan memandang anda dengan persembahan anda. Renung- renungkan.

Entri Bila perempuan gersang tak kena tempat. ada ker? akan menyusul kemudian. Ini penting sebab, 2- 2 gender ni manusia biasa je kan. cuma terkadang tu, ada sesetengah wanita tidak mementingkan maruah. eeww.....

No comments:

Pengkongi SECRET