Friday, October 07, 2011

BUANG TEBIAT

1. aku sayang laki aku.
2. aku nak jadi baik. muslimah baik. mulia di sisi suami...auw....... aum.huhu
3. aku cinta gila sama laki aku
4. aku nak orang hormat idop aku. i have my own. mind yours.
5. aku bahagia dan aku gembira sekarang. atas semua faktor sekeliling aku jadi begini hari ini. tapi ada satu faktor yang aku nak faktor itu sentiasa ada. ya. laki aku. =) dia yang bikin otak aku jadi matang dalam idop. selama ni aku anggap mudah dalam idop. macam anak kecil. tapi... beliau telah mem PLKN kan aku. thanx.... =) huhu...
6. Things happen for reasons. terima kasih Allah sebab temukan aku dengan dia. auw...auw... tq Allah. Panjangkanlah jodoh kami, ya Allah.... Matikan kami dalam iman dan di jalan menuju Kamu.
7. aku masih samar- samar. Sama ada mau start bidding lukisan aku di ebay atau bukak blog khas of my lukisans. atau bagaimana. bukak blog dulu kan lebih elok. huhu later la. not now. sekarang tengah mood melukis benbanyak. tak rajin nak ngadap laptop lak sekarang.
8. Drama Korea "AGAIN MY LOVE", betul2 bikin aku berfikir panjang dan Allah mungkin memang nak aku tengok drama tu. Terima kasih Allah. You've shown me something. Love you, Allah. huhu. i like. =)
9. It's his besday yesterday. =) no cake. just wishes. hehe marry me, please*. huhu (Gile tak malu. huhu) *rekaan je tu. berangan lebih. haha
10. aku hepi sangat hari ni. tak pasti dengan tepat pasal apa. thanx Allah. Love u again and again.
11. Blog kat jumiesamsudin.com memang best. huhu
12. Tetiba nak menggatal belajar violin. mcm mengarot je. takot hangat2 tahix ayam. sebab aku memang kemarok dengan lagu vivaldi four season hok winter. versi Lara St. John. huhu kalau tengok di awal kemunculan blog ni , ade kot aku cte pasal lagu nih. aish.... mmg lagu idop aku. huhu best tau. enjoy la kt bawah ni ade.


13. ok. selamat semua. aku tak tau kenapa aku hepi sangat arini. malam semalam (after midnite. so it's morning la kan) aku siap sujud syukur. tak tau la. kenkadang Allah bagi anugerah tu, tak kira masa. I love you Allah. huhu. okey. aku selitkan skit 1 gamba lukisan aku yer. called BEAUTIFUL SINS. tajuk memang dramatik. ape2 jelah. tp aku suke lukisan tu. Kualiti gamba memang out. aku pkai webcam laptop je. super malas. bukan ade kamera pon.

Beautiful Sins by Marissa (MARISSA ART GALLERY)



1 comment:

Anonymous said...

apa yg wa nampak

sorang gadis terbaring dlm hutan belantara diperhatikan oleh sekor serigala......betoi ke?

Pengkongi SECRET