Monday, June 06, 2011

Wujud .C.I.N.T.A. antara 2 berbeza


Secret sering menangis
dan 
takkan mungkin tak nangis.

wujud cinta.
cinta yang kuat.

bila meletak diri yang satu ini dalam 2 watak dalam video ini (klik READ MORE)

membuatkan aku meraung sekuat hati.

Semoga ALLAH (tuhan) merahmati hidup aku.
Aku bahagia menjadi hamba MU, ya Allah (tuhan)
tapi
aku teringin sangat mendapat bahagia dari hamba MU yang lain, ya Allah (Tuhan)
Ya Allah.

Izinkanlah aku merasa kebahagiaan itu meski kebahagiaan yang aku inginkan tidak mampu melawan kebahagiaan kurniaan dari MU, ya Allah.
amin. ya robbal alamin.

aku.
ya.
Aku sering meraung sekuat hati tatkala melihat video seangkatan ini.

kemudian

menangis memeluk bantal lalu tertidur.

dan bantal ku penuh peta daerah yang luas.
kerana kelikatan dakwat melukis peta itu cair 
dan cair itu adalah dari air mata
bukan
air liur sedang tidur.

selamat malam.
aku mahu tidur.
tadi
aku sudah puas meraung.



No comments:

Pengkongi SECRET