Monday, June 06, 2011

JOm muhasabah



Aku hidop untuk apa?
apa aku dapat selama ni?
apa aku rasa selama ni?
Apa aku buat untuk capai perasaan yang aku ingin sangat tu?
berbaloi ke apa aku buat macamtu?
nanti aku mati bila- bila masa nanti, aku nak mati dalam keadaan tersenyum ke macammana.
apa aku prepare/ sediakan diri untuk itu?
aku ni dah abis bayar hutang belum?

KLIK READ MORE


aku tak nak la waris aku tanggong hutang aku lak.
buruk pulak nama aku nanti.
aku nak idop aman dunia dan akhirat
tapi aku tahu, nak aman, Allah takkan bagi senang punya ujian.
Semoga aku dapat tempoh semua dugaan tu.

aku selalu bayangkan aku yang pendek ni menyertai pertandingan lari berpagar.
lari tapi terpaksa lompat pagar halangan untuk menang ke garisan penamat.
aku pendek. kaki pendek. susah nak lompat.

tapi
tak semestinya aku tak leh lepas pagar tu kan

i have to go for it.

YEAH!!

ok. selamat.
assalamualaikum

No comments:

Pengkongi SECRET