Friday, April 08, 2011

Malaysia budak mati sebab cikgu. Kat Brazil, 12 budak kena tembak mati.

Macam- macam dunia sekarang. Secret tak berani nak iya kan berita- berita ni. Kat Malaysia, kes pelajar mati akibat dipukul oleh seorang guru. Di Brazil pula, aktiviti tembak pulak berlaku dalam kawasan sekolah. 12 orang pelajar mati. Siapa-siapa ada info lebih lanjut. Sila kongsikan dengan secret. Sharing is caring. Thanks!






2 comments:

Anonymous said...

cerita2 guru belasah murid ni la yg memberi reputasi lebih buruk utk profesion keguruan...
sbb tu skrg, usik skit anak (walaupun utk tujuan mengajar), mak bapak trs repot polis, sbb takut kejadian2 belasah ni la.. so, nk salahkan ibubapa pun xboleh jgk

secret said...

tauxpe. manusia zaman sekarang makin agresif. tak kira la siapa pun mereka. suami, isteri, ibu bapa, guru, pemimpin, pegawai- pegawai, pelajar. apa yang saya boleh rumuskan zaman sekarang nih, sangat menekankan dan menyebabkan stress melampau.

Mungkin lagu ni boleh meredakan kot rasa tekanan tu.

Pengkongi SECRET