Tuesday, May 24, 2011

Secret dapat AWARDS @ UCAPAN TAHNIAH @ PEMENANG


Kalau lah ini semua adalah realiti di alam nyata.

BAHAGIA SUNGGUH SECRET

haha.

tapi malang sungguh.
Ucapan- ucapan tahniah itu hanyalah SAMPAH

eh. tersilap eja lah
SPAM - AH

Seronok juga melayan tajuk- tajuk email spam ni ye. nak tergelak sorang- sorang pun ada
huhu

ni yang nak keluar ayat
Mat Jenin


"Kalau la........ aku kaya"

"Kalau la........ aku cantik macam RCW. body pon mantop!"


"Kalau la........ aku pandai macam bill gate"

"Kalau la........ aku ni berjaya pikat hati budak kecik yang bernama Justin Bieber, konfem huru hara dunia ni kan. Persatuan Remaja wanita seluruh duni mogok. haha "

"Kalau la........ aku Obama, ke Bush ke. Aku bunuh diri kot. haha. tak pun, aku derma je semua duit Amerika tu kat negara Islam . dan aku keja kan si keturunan Israel Laknatullah"

"Kalau la........ aku ni ada kebun durian. nak je aku bagi agih2 kan durian2 tu kat sape yang kenal aku kt tempat aku blaja dulu.huhu "

"Kalau la........ aku ni Siti Nurhaliza. Aku akan langgan produk Biodex. Aku dengar cita, Produk ni bagus . tapi tak tau lah. lagi satu. Kalau aku tak cukup duit, aku cuba buat permohonan kat Foundation ape ek yang untuk dapatkan anak guna kaedah Permanian beradas. Ramai pasangan suami isteri berjaya. tapi, tu semua bergantung pada rezeki masing- masing. dan Allah yang menentukannya."

tu je lah. penat pulak berangan. huhu






No comments:

Pengkongi SECRET